Informacje

Przejdź do strony: FAQ
Przejdź do strony: Aktualności
Przejdź do strony: Newsletter
Przejdź do strony: Dla prasy
Przejdź do strony: Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości
Przejdź do strony: Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły

Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska

O tym jak i ile można zaoszczędzić na wykończeniu mieszkania dzięki programowi rabatowemu Home Profit mówi Magdalena Górzna-Jaromin, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Home Profit.


Zacznijmy od pytania fundamentalnego: czym właściwie jest Home Profit? 

Home Profit to program rabatowy, który pozwala posiadaczom karty Home Profit korzystać ze zniżek w naszych punktach partnerskich. Skąd taka idea? 

Inspiracją dla stworzenia programu rabatowego z branży wnętrzarskiej była sytuacja w jakiej znajdują się osoby świeżo po zakupie mieszkania. Stwierdziliśmy, że przydałoby się im narzędzie, dzięki któremu mogliby zaoszczędzić tysiące złotych na jego wyposażeniu. Zakup nieruchomości to ogromne wyzwanie finansowe, dlatego postanowiliśmy podarować naszym uczestnikom małego pomocnika, jakim jest karta Home Profit, pozwalająca znaleźć oszczędności na każdym etapie adaptacji mieszkania.

Najważniejszą cechą Home Profit jest…? 

Prostota użytkowania. Nasz uczestnik otrzymuje rabat każdorazowo za okazaniem karty, bez zbierania punktów, bez drukowania kuponów. Co więcej, karta jest bezterminowa, więc zmartwienie, czy zdążymy skorzystać z rabatu, także nam odchodzi. Dodatkowo mając jedną kartę do ponad 700 sklepów oszczędzamy miejsce w portfelu. 

Na jakie rabaty mogą liczyć posiadacze karty Home Profit/uczestnicy programu? Jakie są korzyści tego rozwiązania? 

Rabaty wahają się w przedziale od 5 do 50%. Najczęściej są to rabaty na wszystkie oferowane przez daną markę produkty/usługi. Są to rabaty stałe i bezterminowe, co oznacza, że obowiązują tak długo, jak dana marka pozostaje marką partnerską Programu. 

Ponadto od początku roku intensywnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami  dla naszych użytkowników. Między innymi wprowadziliśmy "Oferty specjalne”, dzięki którym nasz uczestnik może skorzystać z dodatkowych, terminowych promocji przygotowanych specjalnie dla posiadaczy kart Home Profit przez nasze marki partnerskie.

Czy sklepy są otwarte na tego typu promocje? 

Trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Oczywiście, że są firmy, które nie są zainteresowane uczestnictwem w programach rabatowych, które mają swoją politykę rabatową i nie chcą faworyzować żadnej grupy klientów. Niemniej nie narzekamy na brak zainteresowania ze strony sklepów i usługodawców.  

Świadomość, jak ważne jest zaistnienie w sieci, oraz bezpośrednie dotarcie do klienta rośnie wśród przedsiębiorców z roku na rok, a sklep, który zostaje naszą Marką otrzymuje od nas możliwość realizacji obydwu tych opcji zupełnie bezpłatnie. Co więcej, ma możliwość dotarcia do osób, których potrzeby zakupowe są ogromne - muszą urządzić nowe mieszkanie i potrzebują praktycznie całego wyposażenia mieszkania w kilku najbliższych miesiącach.

Kim jest Wasz użytkownik? Do kogo kierujecie swoją ofertę? 

Tak, jak wspominałam wcześniej program powstał głównie z myślą o osobach, które urządzają, lub remontują swój dom, ponieważ sklepy zrzeszone w Programie to przede wszystkim sklepy i usługi z branży wnętrzarskiej. Co nie oznacza, że karta nie przyda się po remoncie, kiedy załóżmy postanowimy odświeżyć wnętrze kilkoma dekoracjami, bądź sprawić komuś fajny prezent do domu.

Jak działa w praktyce karta Home Profit? Mam kartę w ręku i co robię…?

Program jest bardzo prosty. Wystarczy okazać kartę przy kasie, aby otrzymać rabat. Nie trzeba zbierać punktów ani kuponów rabatowych. W przypadku sklepów internetowych po zalogowaniu się na naszej stronie www.homeprofit.pl Uczestnik programu otrzymuje kod rabatowy do wpisania w koszyku zakupowym danego sklepu. Rabat otrzymuje się w chwili zakupów- nie trzeba czekać na jego zwrot.

Jak długo trwa program/ważność karty Home Profit?

Kartę Uczestnik otrzymuje bezterminowo. Nie ponosi kosztów uczestnictwa w programie, ani nie musi płacić żadnych opłat członkowskich.

Jakie macie plany na najbliższe lata? Plany co do kolejnych etapów rozwoju?

W tym roku nasz plan rozwoju nabiera ostatecznych i realnych kształtów. Przede wszystkim stale ulepszamy nasz serwis, który wraz z nowym rokiem zyskał nie tylko nową szatę graficzną, ale także ulepszoną wyszukiwarkę marek, czy nowe, ciekawe funkcje dla użytkowników zalogowanych. Na pewno te elementy związane z użytkowaniem serwisu będziemy cały czas dopracowywać, a oferty pojawiające się w nim stale uatrakcyjniać. 

Planujemy również dodanie zupełnie nowych funkcjonalności do naszego serwisu, oraz znacznie poszerzyć naszą współpracę ze sklepami internetowymi. Jak dotąd wśród naszych Marek przeważały sklepy stacjonarne, jednak zdecydowanie będziemy równoważyć listę naszych ofert rabatami w sklepach www, aby klienci preferujący zakupy on-line także mieli duży wybór. Ponadto współpraca z sklepami www pozwala na większą elastyczność i stawia przed nami nowe możliwości. 

Nie chciałabym jednak zdradzać za wiele, dopóki nasze pomysły nie zostaną zrealizowane. Proszę trzymać za nas kciuki i czujnie obserwować zmiany, które systematycznie pojawiają się na naszej stronie www.


Rozmawiał: Artur Osak
dom.gratka.pl 
Przejdź do strony: Wspólna promocja eurobanku i Home Profit
Przejdź do strony: Regulamin
Przejdź do strony: Polityka prywatności