Informacje

Przejdź do strony: FAQ
Przejdź do strony: Aktualności
Przejdź do strony: Newsletter
Przejdź do strony: Dla prasy
Przejdź do strony: Opieka posprzedażowa na rynku nieruchomości

Home Profit i dom.gratka.pl łączą siły

Już niemal 20 tysięcy osób ma w swoim portfelu kartę Home Profit i korzysta z niej, aby obniżyć koszty budowy czy urządzenia domu lub mieszkania. Wszystko to korzystając z rabatów oferowanych przez ponad 700 sklepów.

Twórcy programu właśnie rozpoczęli współpracę z serwisem dom.gratka.pl, który jako pierwszy w Polsce wzbogacił standardową ofertę o kartę rabatową dla swoich klientów.

Home Profit to program rabatowy, który od 3 lat wyznacza trend uznając, że klientom rabaty po prostu się należą. - Programy lojalnościowe dla swoich klientów wprowadza coraz więcej firm, co przekłada się na ilość kart, które klienci muszą przechowywać w swoich portfelach – mówi Magdalena Górzna-Jaromin, Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Home Profit.

- Razem z ilością kart mnożą się zadania czy czynności, które klienci muszą wykonać, by dostać rabat. Ale nikt nie ma na to czasu. W Home Profit uznaliśmy, że klienci od razu zasługują na rabat i nie muszą spełniać żadnych wymagań, takich jak zbieranie punktów – dodaje Górzna-Jaromin.

Koncepcja okazała się na tyle dobra, że karty do swojej oferty wprowadzają nawet banki czy podmioty, które wcześniej miały swoje autorskie programy rabatowe. Tak zrobił między innymi bank Citi Handlowy.

Programy lojalnościowe to często mydło i powidło, czyli rabaty wszędzie i nigdzie jednocześnie. Home Profit skupia się na branży wykończenia i wyposażenia wnętrz i swoje działania kieruje do klientów związanych z szeroko pojętą branżą nieruchomości. Średni koszyk zakupowy posiadacza karty to około 40 tysięcy złotych, dzięki karcie dobrych kilka tysięcy złotych jest w stanie zaoszczędzić. Home Profit nie zarabia na prowizjach od transakcji, dlatego użytkownicy kart na dzień dobry mogą liczyć na niemałe rabaty - średnio na poziomie 15%.

Karty Home Profit jeszcze do niedawna można było otrzymać kupując nieruchomość za pośrednictwem jednego partnerów programu – banku, udzielającego kredytu, deweloperów czy agencji sprzedaży nieruchomości. Wśród nich znajdują się Home Broker, Open Finance, Wydawnictwo Murator czy wspomniany Citi Handlowy. Od niedawna kartę można również kupić za pośrednictwem strony homeprofit.pl, oraz korzystając z usług serwisu dom.gratka.pl.

- Serwis Dom.Gratka.pl jest jedynym spośród działających w Polsce serwisów z ogłoszeniami nieruchomości, udostępniającym karty rabatowe Home Profit swoim partnerom biznesowym - biurom nieruchomości oraz deweloperom. Zakup domu lub mieszkania od partnera oferującego kartę Home Profit, to realna oszczędność finansowa. Rabaty w sklepach takich jak: Praktiker, Home&You, Kler, biorąc pod uwagę uśrednione nakłady finansowe na remont, wykończenie i wyposażenie nieruchomości, stanowią często realną - mówi Adam Jabłoński, Kierownik Zespołu Handlowego Dom.Gratka.pl

Warto zatem patrzeć na nieruchomości, które upominek w postaci karty Home Profit mają w standardzie, nieco cieplejszym niż zazwyczaj okiem – dodaje Adam Jabłoński.

Jeżeli rozglądasz się za mieszkaniem karta rabatowa to dodatkowa korzyść, którą warto mieć na uwadze.
 

Więcej informacji udziela

Magdalena Górzna-Jaromin

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Home Profit

tel. +789 376 656

mgj@homeprofit.pl

Przejdź do strony: Jak oszczędzić na wykończeniu mieszkania? - wywiad z Dyrektor ds.sprzedaży i marketingu Home Profit Polska
Przejdź do strony: Wspólna promocja eurobanku i Home Profit
Przejdź do strony: Regulamin
Przejdź do strony: Polityka prywatności